etichetă.ro

Acum cîteva zile am primit un e-mail care ar fi trebuit să mă intereseze. Era trimis de Enel (compania care vrem – nu vrem ne vinde curent electric monopolist) și mă informa că a sosit primăvara așa că aș putea să-mi citesc singur contorul și să-l transmit prin telefon la un sistem computerizat, automat, modern și plăcut-uscat de culegere a datelor de la clienți pe baza de abuz de răbdare și nervi.

Nu ați ghici – de data asta nu voi analiza lipsa de calificare a celor care au pus la punct(e puncte…) sistemul de colectare a datelor de la iobagii de clienți. Mă voi rezuma la e-mailul vestitor al primăverii. Iată-l:

eticheta

După ce tot nespălatul de la Vodafone, Orange, Procter & Gamble sau mai știu eu ce producător pervers-indiscret de laxative naturiste mă trag de șireturi zi lumină, mi-a venit rîndul să mă tutuiesc cu alți needucați: Enel. Așadar monopoliștii de la Enel, frustrați probabil pentru că deși sînt complet la cheremul lor, încă nu ne-am tutuit niciodată la modul profesional, s-au gîndit să-mi reamintească nu doar faptul că ar trebui să citesc contorul ci și umila mea poziție în lanțul trofic.

Sau poate singularul de impolitețe se referă la “dumneatale”? Parcă totuși nu…

Auzi tu mă Enele, ia-ți tu frumos e-mailul ăsta de neam prost și revino cu unu cum te-a învățat tovarășa în clasa a 5-a că trebuie să te adresezi în scris unei persoane cu care nu ai servit fasolea din aceeași gamelă ruginită în armată. Du-te că-ți scriu eu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *